PR tim Fakulteta političkih nauka slavi deset godina postojanja seminara PR days („PR dani“) koji je tokom ovih godina stekao visoku reputaciju u medijskim i marketinškim krugovima, kako u Srbiji, tako i u regionu i postao najprepoznatljiviji brend PR tima Fakulteta političkih nauka.
Ovogodišnji seminar održava se od 10-12. maja pod nazivom PRepoznaj PRomene, a na otvaranju će, tradicionalno, govoriti dekan Fakulteta političkih nauka prof. dr Dragan R. Simić, prodekan za studije drugog i trećeg stepena FPN-a i profesor PR-a prof dr. Veselin Kljajić i prof. dr Siniša Atlagić.
Od 2009. godine, kada je po prvi put organizovan seminar PR days seminar je zamišljen kao trodnevno predavanje o političkom komuniciranju, načinima vođenja političkih kampanja, odnosima s javnošću, digitalnom marketingu i društvenim mrežama. Predavači seminara su domaći i regionalni stručnjaci iz oblasti politike, marketinga, odnosa s javnošću, medija, a do sada smo imali prilike da ugostimo ličnosti kao što su: Veljko Lalić, Danica Vučenić, Tatjana Vojtehovski, Krešimir Macan, Miloš Čirič, Borislav Miljanović, Robert Čoban i mnoge druge. Seminar PR days koji se svake godine održava u maju mesecu namenjen je studentima i studentkinjama društveno-humanističkih nauka, a do sada je okupio više od 1000 učesnika iz regiona.
Od svog osnivanja 1999. godine, tim je kao deo uprave fakulteta (PR služba) razvijao uspešnu saradnju sa mnogim relevantnim državnim institucijama, nevladinim organizacijama, domaćim i inostranim fakultetima, predstavnicima medija, PR stručnjacima i time stekao visoku reputaciju u akademskoj javnosti. PR tim Fakulteta političkih nauka jedini je organizovani tim za odnose s javnošću na nivou Univerziteta u Beogradu, koga čine isključivo studenti i studentkinje FPN-a.
Pored organizovanja seminara PR dana, PR tim je učestvovao i kao podrška na mnogim seminarima, edukativnim tribinama, javnim diskusijama, posetama nacionalnih i internacionalnih zvaničnika. Neki od dodatnih projekata ovog tima bili su: Monitoring medija za izbore 2011. godine, KC medija trening (Jugoslav Ćosić), Škola političkog intervjua (Olivera Jovićević, Tamara Skrozza), dokumentarni film „Prodaja politike” u sklopu seminara PR days 2013, u saradnji sa RTS-om i mnoge druge.